5 Aralık 2010 Pazar

Linyitspor'lu Futbolcular Öğrencilerle Buluştu !

Linyitspor'lu Futbolcular Öğrencilerle Buluştu !

Linyitsporlular öğrencilerle buluştu..

Bank Asya 1. Lig ekiplerinden TKİ Tavşanlı Linyitsporlu kaleci Oğuz Dağlaroğlu ve futbolcular Mehmet Akyüz ile Emre Kahraman, Dumlupınar Üniversitesi Tavşanlı Meslek Yüksekokulu öğrencileriyle söyleşide biraraya geldi.



Altyapısından yetiştiği Fenerbahçe'nin de kalesini koruyan Oğuz Dağlaroğlu, okulun konferans salonundaki söyleşide, amatör olarak futbol sevgisiyle başladığı işte çeşitli kişilerce fark edilip yönlendirilmesi sayesinde bu seviyeye geldiğini söyledi.

İletişim eğitimi aldığını anlatan Dağlaroğlu, ''1980'li yılların sonlarında çocukluğumda ünlü Alman kaleci Toni Schumacher'e hayranlığımdan dolayı kaleciliği seçtim. Futbolcu olmasaydım herhalde memur olurdum'' dedi. Attığı gollerle takımını sırtlayan Mehmet Akyüz de futbola küçük yaşlarda başlayan ilgisinin kendisini bu noktaya getirdiğini ifade ederek, ''Futbolcu olmasaydım herhalde bir fabrikada çalışırdım'' diye konuştu. Emre Kahraman ise beden eğitimi bölümünde yükseköğrenimine devam ettiğini hatırlatarak, futbolculuğu seçmese beden eğitimi öğretmeni olmak isteyeceğini anlattı.

Öğrencilerin sorularını yanıtlayan futbolculara birer çini tabak hediye eden DPÜ Tavşanlı Meslek Yüksekokulu Müdür Yardımcısı öğretim görevlisi Mehmet Özkaya, TKİ Tavşanlı Linyitspor'un Bank Asya 1. Lig'de yer almasının ilçede futbola ilgiyi artırdığını kaydederek, ''Bu söyleşi öğrencilere de motivasyon oldu. Öğrencilerimizin futbolcularla yakından tanışma imkanı bulmasından mutlu olduk'' dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...