13 Eylül 2011 Salı

Demirbakan Bombaladı !

TKİ Tavşanlı Linyitspor ile ilk resmi maçından mağlubiyetle ayrılan teknik direktör Coşkun Demirbakan, maçtan daha çok, Sakaryaspor yönetimiyle ilgili yaptığı zehir zemberek açıklamalarla gündeme oturdu.
 

Maçtan sonra yapılan basın toplantısına “Kutluyorum ama herkesi değil; emeği geçenleri...” sözleriyle başlayan Demirbakan, “Sakaryaspor’un teknik heyetini, futbolcularını ve taraftarlarını, geçen sezonki başarılarından dolayı tebrik ederim. Tebrik edilmesi gereken kişiler onlardı. Bugünkü maç için de tebrik ediyorum. Futbolda herşey olur. Gol yedik, atamadık ve atamamanın bedelini de ödedik;” dedi.
Sözlerine, Sakaryaspor’u eleştirerek devam eden Demirbakan, “Biz, 2002’de bu buradan ayrıldığımızda; bu kulüp, Türkiye’nin tek borçsuz kulübüydü. Sıfır borçla, Gökhan Kaba, Tuncay Şanlı, Mahmut Hanefi gibi futbolcuları da kazandık. Geçen hafta, hakkımızda çıkan spekülatif bir haber olmuş. Ben, 31 sene önce buraya geldim ve bu takımda milyonda bir de olsa katkımız vardır. Bu takımda öyle idareciler vardı ki işlerini kaybettiler, yaşamları alt üst oldu ama takım için tüm varlıklarıyla destek oldular. Oğuz Dizer ve Yavuz Köprülüoğlu gibi Sakaryaspor’a kendini adayan insanlara sesleniyorum. Birazcık vefa nedir bilsinler ve bu adamlara sataşmasınlar. Zamanında Sakaryaspor’u terk edenler, hala bu kulüpte idarecilik yapıyor. Biz Bolu’ya; finallere giderken istifa eden adamlar, biz elendikten sonra istifalarını geri alarak işlerine devam ettiler. Siz Sakaryalılar da duyarsızsınız çünkü bu adamlar hala buradalar. Bunları söylemek bana düşmese de ben burada yaşıyorum ve bu kulüp, bizim kucağımızda doğdu. Maziyi kimse sileme ve herkesin yaptıkları ortadadır;” dedi.

Linyitspor’un maçtaki tek eksik yanının gol bulamaması olduğuna da değinen Demirbakan, penaltıyı değerlendiremediklerini de hatırlattı. “ayrıca bir penaltı pozisyonu daha vardı ama hakem göremedi çünkü önü kapalıydı. Sakaryaspor akıllı oynadı. Futbolcularımı tebrik ederim. Maçın, sonuna kadar mücadele ettiler.” diyen Demirbakan,  birkaç maça kadar, takımını daha iyi tanımayı arzu ettiğini belirtti.
 
kutahyaninsesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...