20 Eylül 2012 Perşembe

Devrim hedeflerini açıkladı!





Ahenkli bir camiada görev yaptıdığını dile getirenDevrim, "Ligi bitirdikten sonra yönetimle birlikte bir değerlendirme yaptık. Bu değerlendirme sonunda da tekrar yönetim ve başkanın teveccühleri neticesinde bizimle çalışmakistediklerini söylediler. Bizde kabul ettik ve sonuç itibari ile devam ettik. Daha sonra takımımızla ilgili teknik anlamda bütçemiz dahilinde çalışmalar yaptık. Tabi ki ne yapabiliriz diye bir görüş alış verişimiz oldu. Bunun neticesinde ilk sene çok iyi başarı yakalandı ertesi sene aynı derecede bir başarısızlık oldu. Bir istikrarsızlık söz konusu. Özellikle bu istikrarın yakalaması adına, bu ligin takımlardan birisi olması adına tercihlerimiz oldu. Hem iç transferde hem de dış transferde gerçekleşti. Ben teknik olarak takımın çok fazla dağılması taraftarı değildim zaten, bu hem ekonomik olarak hem de teknik olarak bize artı yük getirecekti. Takımı koruyarak gelecek sen için olumlu ahenkli bir takım olma hürriyetine dönecektik. Bunda başarılı olduk diyebilirim. Sadece istemediğimiz oyuncularayrıldı. Ama profesyonellik işte… Siz ne kadar çalışmak isterseniz isteyin karşılıklı talepler var bir tarafta kulübün bütçesi var bir tarafta oyuncunun düşüncesi var. Oyuncularımız da ayrılmak durumunda kaldılar. Biz de tabi ki onlara saygı gösterdik. O arkadaşlarımızın ayrılması ile birlikte bir dış transfer oluşturduk, onun neticesinde 9 oyuncu ile anlaştık. Bunların 4-5 tanesi Tavşanlı'nın geleceğine yönelik yatırımlardır. Diğer oyuncularda 1. ligde daha önce oynamış, bize katkısağlayacağına inandığımız oyuncular transfer ettik. Lige de öyle başladık. Çok iyi kamp geçirdik. Oyuncularımız çok iyi çalıştılar, çok fedakarca çalıştılar. Teknik anlamda gidişattan memnunum. Oyuncularımızın iyi niyetinden de hiç şüphemiz yok. Bir takım ahengi bir takım uyumu söz konusu. Hem saha içerisinde hem de saha dışarısında. Oyunsal anlamda her geçen gün üstüne koyan bir takımız, mücadele anlamında yükselme söz konusu. Dolayısı ile bakıldığı zaman teknik anlamda işlerin iyi gittiğini diyebilirim ama daha iyi günlerde olacak tabiki" dedi. 

“HER MAÇ ÜZERİNE KOYAN BİR TAKIM” 
5-6 maç sonra takımın tam anlamıyla oturacağını dile getiren Levent Devrim, "Bu ligde bir çok takımdan avantajlı yönlerimiz var. Geçen seneki kadroyu koruyup bir iskeletin devam etmesi birde gelen oyuncularımızın bu iskelet içerisinde yoğrulup takıma uyum göstermesi. Sanki 10 yıldır beraber oynuyor gibiler. hem saha içerisin de hem de saha dışarısında… Bu da tabiki oyuna yansıyor. Benim de antrenörlük karakterimde oyun anlayışımda fiziki anlamında hep oyuncunun genelde iyi olsun isterim. Fizik olarak tam istediğimiz gibi değiliz. Daha henüz futbolcular maç ritmini yakalamadılar. 5-6 maç geçmesi lazım o kondüsyonu yakalabilmesi için. İstediğiniz kadar antreman yapın maç çok farklı. Hazırlık maçlarında biz genelde bütün oyuncularımızı kullandığımız için 45 dakika 50 dakika 55 dakika birde hazırlık maçları ile puan maçları çok farklı bir anbiyans, çok farklı bir konsantrasyon ama her geçen maç dediğim gibi üzerine koyan bir Tavşanlı takımı olacaktır. Ligin ilk maçı Samsunspor’du bildiğiniz gibi. Deplasman maçı idi ve açıkcası benim de zorlandığım maçtı. Samsunsporu hiç tanımıyorum, Samsun takımı çok geç kuruldu, Samsun takımı bir toplama takımı oldu. Aynı yerde kamp yapmama rağmen gerçek anlamda izleyemedim çünkü hep alt takımla oynadılar hazırlık maçlarında her gün bir futbolcu giriyordu" diye konuştu. 

“TAKIMLARIN EN GARİBANI HOCALAR” 
Başarısızlığın faturasının her zaman hocalara çakırıldığını ifade eden Devrim, "Bir takımda işler kötü gittiği zaman tabi ki 24 futbolcuların hepsini değiştirme şansınız yok. Bu işin kuralı bu teknik direktör değişiyor. Ben daha bugüne kadar hiç duymadım (evet suç bende) dediğini. Yani hiç bir grup başkanı bunu demedi ben duymadım yıllardır bu işi yapıyorum. Şimdi bakıldığı zaman en garibanı hoca duruyor anlatabiliyor muyum. Dolayısı ile fatura hocaya kesiliyor. Bu artık alışıla gelmiş birşey" dedi. 

“HEDEFLERİME BASAMAK BASAMAK ÇIKMAK İSTİYORUM” 
Herkesin kendisine mutlaka bir hedef belirlemesi gerektiğini anlatan Devrim, "Ben geldiğim günden beri bu sezon başından beri hiç bir zaman hiç bir yerde şampiyonluk demedim koyamadım. Kimseye de söylemedim. Bizim şampiyonluk gibi bir hedefimiz yok, ben sadece şunu söylüyorum, takımın çıktığı sene tavan yaptık, ertesi sene taban yaptık. Bu takımın sorunu istikrar.! Biz her ne kadar 3 yıl olsa da ligin yeni takımlarındanız. Diğer takımlara baktığımız zaman bir Trabzon var, Urfa, Buca belki bizimle birlikte yeni sayılabilir. Birde biz varız. Dolayısıyla zaten çalıştığınız bütçe belli, imkanlarınızda belli, Bu ligde bir istikrar yapmamız lazım nedir bu istikrar? Teknik, idari, tesisleşme anlamında istikrar sağlamamız lazım. Biz önce o yapılanmayı tamamlarsak, onun arkasından bir hedef koyabiliriz. Ben sadece şunu vaad ettim. Ben mücadele eden oynadığı futbolla keyif alan… Önce-sonra mağlup olacak mıyız? Tabi ki, futbolun içinde bu da var. Ama mağlup olurken bile mücadele eden bir takım oyun içine bağlı kalan ve disipline bağlı kalan yani dışarıdan bakıldığı zaman evet bizim bir takımımız var, diyebileceğimiz bir takım. Bunları oluşturduktan sonra sonuç bizi nereye getirir? Ona bakarız. Eğer biz ilk yarının sonunda iyi bir yerde isek deriz ki biz acaba hedefimizi yukarıya çekebilir miyiz? Oda nasıl olur bizim dememizle olmaz. Bu bir imkan meselesi her zaman söylüyorum, bir bütçe meselesi. Bir de kabul edelim şehir ile alakalı bir şey. Özellikle futbolda bir yerlere gidebilmek için arkanızdan biraz itilmeniz lazım. Buda nedir? Bir rüzgara yakalanmaktır. Size o rüzgarı kim verecektir? Şehir verecektir. Nasıl verecektir? Taraftarı ile verecektir, o anlamda bir sıkıntım yok benim, bakın üstüne basarak söylüyorum, taraftar şu anda üstüne düşen görevi yapan tek merci. İşte bu yüzden o hedefleri konuşmak için bana göre çok erken. Tabi ki herkesin bir hedefi var, ben 43 yaşında bir antrenörüm kendimi genç olarak görüyorum. yaklaşık 8 yıldır yapıyorum bu işi antrenörlük hayatımda 2. ligde 3. ligde, 1. ligde… Yani ben bütün liglerde çalıştım şimdiye kadar. Benimde istediğim şeydi bu, ben çünkü yavaş yavaş gelmek istiyorum, yani basamak basamak atlamak istedim. Yaşadığınız her ortam her konum, yaşadığınız iyi veya kötü şart size bir tecrübedir. Dolayısı ile ben şu anda Tavşanlı takımındayım. Burdan da tecrübe ediniyorum kendime. Allah nasip ederse hedeflediğimiz noktaya gidersek Tavşanlı’dan da alacağımız dersler var bizim. Olumlu olumsuz şartlardan da alacağımız dersler var. Dediğim gibi ben önce iyi insan, sonra işini yapan iyi bir profesyonel ve geldiği noktayı özümseyerek sindire sindire yavaş yavaş ama geldiği noktada kalabilen bir antrenör olmak istiyorum. Biliyorsunuz bir çok arkadaşlarımız abilerimiz bir anda geldiler, sonra şu anda belki de unuttuk. Ben öyle olmak istemiyorum. Ben bir yere geldikten sonra orada kalıcı olmak ve oraya gelirken dediğim gibi hiç kimseyi ezmeden,hiç kimsenin üstüne basmadan basmakları tek tek ve emin bir şekilde gelmek istiyorum" ifadelerini kullandı.

1 yorum:

  1. tebrık edıyorum cok güzek acıklama yapmışsınız hocam ınanıyorum güvenıyorum saygılarımla

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...