28 Aralık 2012 Cuma

Ümit Tütünci Adanaspor'da

Adanaspor, Tavşanlı Lintiyspor'dan ayrılan Ümit Tütünci'yi kadrosuna dahil etti.



PTT 1. Lig ekiplerinden Adanaspor, transfer çalışmaları kapsamında, TKİ Tavşanlı Linyitspor'da oynayan Ümit Tütünci ile 1,5 yıllık sözleşme imzaladı.
Adanaspor'dan yapılan yazılı açıklamada, Teknik Direktör Levent Eriş'in raporu doğrultusunda transfer çalışmalarını sürdüren yönetim, 28 yaşındaki Ümit Tütünci ile her konuda anlaşma sağlandı.
Tütünci ise turuncu-beyazlı ekibe transfer olduğu için mutlu olduğunu belirterek," Adanaspor forması altında Süper Lig çoşkusu yaşamak istiyorum. Adanaspor, oturmuş kadrosu ve kaliteli futbolcuları ile ligin önemli takımlarından birisi. Ben de elimden geleni yaparak başarıya katkı koymaya geldim. Hocama ve başkanıma çok teşekkür ederim. Taraftarın huzuruna çıkmak için sabırsızlanıyorum" ifadelerini kullandı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...